Danzadera por Siria – 14 febrero 2016 dic25

Entradas Relacionadas

Danzadera por Siria – 14 febrero 2016

Ens complau anunciar-vos que el 14 de febrer presentarem el projecte Dansadera per Síria.

Nota de premsa diari Levante – 21 de fener de 2016

Nota de premsa diari Las Provincias – 9 de febrer de 2016

.

Aquest projecte solidari, on participaran alumnes dels nivells elemental i professional, té com a objectiu col.laborar en la visibilització d’una de les majors crisis humanitàries del moment: la que pateixen milers de refugiats sirians.

.
La gala, que es celebrarà a la Sala Iturbi del Palau de la Música, es realitzarà en benefici d’ACNUR i la recaptació anirà destinada íntegrament a aquesta causa.
.
Des d’ací volem agraïr la implicació del professorat, AMPA i alumnat en el desenvolupament d’aquest projecte, així com la bona acollida per part d’ACNUR València i la col.laboració del Palau de la Música de València.
.
Vos seguirem informant a través del Facebook, la web i el mateix conservatori.
Feliç any nou!
 LogoPalau
acnur
(Fes click en els enllaços)
—-
Nos complace anunciaros que el 14 de febrero presentaremos el proyecto Danzadera por Siria.
.
Este proyecto solidario, donde participarán alumnos de elemental y profesional, tiene como objetivo colaborar en la visibilización de una de las mayores crisis humanitarias del momento: la que sufren miles de refugiados sirios.
.
La gala, que se celebrará en la Sala Iturbi del Palau de la Música, se realizará en beneficio de ACNUR y la recaudación irá destinada íntegramente a esta causa.
.
Desde aquí queremos agradecer la implicación del profesorado, AMPA, y alumnado en el desarrollo de este proyecto, así como la buena acogida por parte de ACNUR Valencia y la colaboración del Palau de la Música de Valencia.
.
Os seguiremos informando a través del Facebook, de la web y del mismo Conservatorio.
Feliz año nuevo!